Minä haluan kirjoittaa tavallisesta elämästä. En halua peitellä sitä, että olen uskossa. Haluan voida tuoda sen julki.

Olen kuitenkin vielä epävarma, etsijä. Minä pelkään ihmisten, ystävien, tuttujen, kavereiden, reaktioita. Siksi minä kirjoitan tätä blogia nimettömänä.
En tiedä kiinnostaako ketään minun elämäni, elämäni uskossa. Aika näyttää. Haluan kuitenkin kirjoittaa itselleni asioita muistiin. Voinen sitten palata näihin asioihin, kun tulee jotain mietittävää tai ihmeteltävää.
Kenties joku osaa auttaa minua, jos joku asia vaivaa ja ihmetyttää.

Olen uskoltani paljon parjattu ja halveksittu evankelis-luterilainen. Minulla on perhe (lapsi ja puoliso). Olen alle 30-vuotias.

Blogin sivupohjaa olen itse värkännyt, kun en valmistakaan löytänyt, mieleistä ainakaan. Kertokaa, jos sivupohja ei toimi.